Om oss

Plorea betyr sterke skyer på språket til Europas urfolk: Illyrere og Pelasgere. 


Vi har samlet Easy Step AS, SMS AS, Admincons AS og Rmanager AS under Plorea. De ulike selskapene vil fortsette som juridiske selskaper, og dere vil fortsatt ha kontakt med de samme menneskene og få den samme gode servicen. 

Gjennom vårt team med over 40 ansatte har vi utviklet neste generasjons løsninger til detaljhandelen, hoteller, restauranter, kafeer, barer, velvære, bilverksteder og alle andre virksomheter som har behov for kassa- og betalingsløsninger. 

Pakkeløsninger

Hos oss kan du velge pakkeløsninger tilpasset ditt behov til en fast månedskostnad. Vi leverer spesialutviklede kassaløsninger, betalingsløsninger med terminaler og tilgang til alle former for betaling; som kort, faktura, delbetaling og Vipps. I tillegg leverer vi booking og timedagbok, digitale menyer med QR-funksjon og mobilbetaling, samt lojalitetsløsninger som kundeklubb og gavekort. Vi har også laget en komplett kassaløsning som er rettet mot Horeca (kantine, restaurant, bar, kafé, arena og destinasjoner).

Plorea Control

For at våre kunder skal holde god oversikt over inntekter, kostnader og ressursbehov har vi utviklet Plorea Control; en bemanningsløsning som gir mulighet for vaktplanlegging/turnus, timefangst, statistikk og rapporter, samt HMS-kurs for de ansatte. Våre skybaserte løsninger gir deg informasjon i realtid, både i fysisk butikk og i nettbutikk, slik at det er mulig å ha korrekt informasjon om priser, varebeholdning og salg.Ved å ha integrasjoner med regnskap, lønn, lager og logistikk, samt øvrige ERP-systemer blir det mulig å drive enhver forretning på en lønnsom og effektiv måte. Vår sterke satsing på teknologiutvikling gir trygghet til våre kunder. Det får vi til gjennom fremtidsrettede og funksjonelle totalløsninger tilpasset deres bruk og behov.

PCK

PCK en strategisk teknologipartner til Plorea, og sammen leverer vi helhetsløsninger med et bredt utvalg funksjonalitet som gjør alle virksomheter som har behov for kassa- og betalingsløsninger mer effektive og lønnsomme. PCK er et norsk programvarehus som siden 2005 har utviklet og levert PCKasse® til små og mellomstore bedrifter. PCKasse® er en fremtidsrettet POS-løsning som sikrer svært høy oppetid gjennom lokal installasjon av SQL databasen på hvert enkelt utsalgssted. PCKasse® er godkjent i henhold til Skatteetatens lovverk og støtter sluttbrukernes krav til mobilitet. Systemet kan benyttes både fra stasjonær hardware og nettbrett, og lisensiering av PCKasse® er fleksibelt i forhold til kundens drift.


Salgsteam

Anders Salberg
+47 913 11 377

Norge

Mathilda Myhr
+47 467 07 722

Norge

May Elin Ukkestad
Marketing Manager

Norge

Jørgen B Berg
+47 412 20 741

Oslo & Innlandet

Audun Hunshammer
+47 900 60 090

Oslo & omegn

Lise Yvonne Fjelly
+47 922 59 450

Trøndelag

Svein Tore Hårberg
+47 473 29 546

Trøndelag

Kontakt oss

Tlf. 72 60 60 60

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Oslo

Strandveien 15
1366 Lysaker

Trondheim

Brøsetekra 9
7069 Trondheim

Kontaktskjema

Design og utvikling av Bonefish.no