Vårt kassesystem er utviklet for å gjøre hverdagen din enkel, uansett hvilken bransje du befinner deg i. Spesialutviklede kassaløsninger med integrasjoner mot blant annet regnskap, varelager og nettbutikk gjør det mulig å ha full kontroll til enhver tid.
Vårt kassasystem er enkelt å tilpasse etter bruk og ønske. Favorittaster og snarveier kan opprettes og flyttes rundt. Det gjør kassen brukervennlig for alle på jobb, uansett om den ansatte er ny eller har brukt kassen over lengre tid.
Med tilpassede integrasjoner blir det enkelt å gjøre alt fra bestillinger og salg rett fra kassen. Det betyr at du kun har ett system å forholde deg til.
Når kassasystemet har alt på ett sted, blir det mulig å hente ut alle typer rapporter og statistikker. Vi kaller det kontroll fra A til Å.
Systemet gir en god oversikt over lagerbeholdning opp mot hvert brukersted, datakassepunkt og hovedlager. Det gjør det mulig å holde full oversikt over hvilke lagre som har hvilke varer. Lagerfunksjonen gir oversikt over beholdning basert på farger og størrelse, minimum og maksimum beholdning, samt varsel om bestillingsforslag når beholdningen er lav. Teller-appen gjør det enkelt å holde oversikt ved varetelling og varemottak.
Hurtigtaster gjør det enkelt å holde oversikt over knappene som oftest er i bruk. Her kan du tilpasse med produktene du selger mest av og legge til snarveier i systemet. For eksempel en hurtigtast til foreløpig dagsrapport.
En enkel måte å bestille varer fra leverandører. Legg de inn i systemet, og du kan gjøre neste bestilling rett fra kassen. Her finner du oversikt over alle kunder og leverandørkartotek.
Sett en handlekurv på vent om kunden skal titte litt til, eller kommer tilbake for å betale. Dette frigjør kassen, slik at det kan slås inn nye salg i mellomtiden.
Systemet skanner alle strekkoder, også QR, RFID og EAN-kode. Det gjør det enkelt å holde oversikt over blant annet varebeholdning og prisestimat.
Forenkle hverdagen ved å sende regnskapsdata til regnskapssystemet du benytter hos regnskapsfører. Det kan gjøres så ofte du ønsker, for eksempel hver natt.
Få full tilgang til komplette statistikker på alle nivåer. Statistikkene tilpasses dynamisk for å kunne studere utviklingen i detalj. Alle statistikker kan hentes ut live, med tilgang både fra kassen og på nett. Det gjør det enkelt å holde oversikt om du selv ikke er i butikken. Det er også mulig å se lageranalyse og hvor lenge varene ligger før de selges.
Produser egne eller ferdigproduserte etiketter i alle typer størrelser og materialer. Det være seg hylleetiketter, vareetiketter, prisetiketter osv.
Fakturer direkte fra kassen, med funksjoner som å sende EHF-faktura, samle opp fakturaer, sende kassajournal direkte til regnskap og OCR-fil fra bank.
Hold oversikt over medlemmer i kundeklubben din med eget kunderegister. Send ut tilbud, både personlige og generelle, samt annen info du ønsker å dele med kundene dine.
I systemet er det mulig å forhåndssette pris på varer, rabatter, fast kunderabatt og legge inn tidsstyrte kampanjer. Har du ukentlige tilbud, kan disse enkelt legges inn for å forenkle hele kjøpsprosessen.
Skriv ut og lad gavekort, både for bruk i butikken og for kjede- og sentergavekort. Det er også enkelt å sjekke saldo på allerede ladede gavekort.
Ved bestilling sender vi deg en epost med informasjon om hva vi trenger for å sette opp POS-systemet og gjøre oppstarten med ny kasse så smidig som mulig. Har du bestilt ekstratjenester, vil det også følge med informasjon og instruksjon om disse i velkomstmailen.
Vi tar så kontakt med deg og avtaler intallasjonsdato, samt hva som trengs av klargjøring og utstyr for å utføre jobben.
Vår kundeservice er alltid tilgjengelig for spørsmål, også rundt installasjonsprosessen.
I forkant av installasjonen vil utstyr bli satt opp og oversendte data blir lagt inn. Teknikker vil ta seg av oppsett og det blir satt av tid på installasjonsdagen til å gå over og passe på at alt er på plass. Det vil bli gitt opplæring i bruk av systemet på installasjonsdagen, og vi ønsker gjerne å ta ett oppfølgingsmøte to måneder etter installasjonen.
Normal kundeservice og retting av teknisk feil er inkludert i prisen. Ved behov for ekstra vareinnleggelse, vasking av data o.l. er dette tjenester som kan bestilles som tilleggstjenester.
Kassasystemet samhandler med en rekke integrasjonspartnere og vi eksporterer ferdig konterte bilag til disse. Fullstendig oversikt over de forskjellige integrasjonssystemene og hvilke funksjoner vi støtter finner du under.
Månedspris fra
990 kr/mnd
Månedspris fra
1890 kr/mnd
Månedspris fra
2490 kr/mnd
Strandveien 15
1366 Lysaker
Brøsetekra 9
7069 Trondheim
Design og utvikling av Bonefish.no