Om oss

Vi har samlet Easy Step AS, SMS AS, Admincons AS og Rmanager AS under Plorea. Plorea betyr sterke skyer på språket til Europas urfolk: Illyre og Pelasgere. Sterke skyer kan assosieres med skybaserte løsninger, og noe som er tidløst.

Easy Step, SMS, Admincons og Rmanager vil fortsette som juridiske selskaper, og dere vil fortsatt ha kontakt med de samme menneskene hos oss og med den samme gode servicegraden. 


Gjennom vårt team med 40 ansatte har vi utviklet neste generasjons løsninger til detaljhandelen, hoteller, restauranter, kafeer, barer, velvære, bilverksteder og alle andre virksomheter som har behov for kassa- og betalingsløsninger. 

Hos oss kan du velge pakkeløsninger tilpasset ditt behov til en fast månedskostnad. Vi leverer spesialutviklede kassaløsninger, betalingsløsninger med terminaler og tilgang til alle former for betaling; som kort, faktura, delbetaling og Vipps. I tillegg leverer vi booking og timedagbok, digitale menyer med QR-funksjon og mobilbetaling, samt lojalitetsløsninger som kundeklubb og gavekort. 

For at våre kunder skal holde god oversikt over inntekter, kostnader og ressursbehov har vi utviklet Plorea Control; en bemanningsløsning som gir mulighet for vaktplanlegging/turnus, timefangst, statistikk og rapporter, samt HMS-kurs for de ansatte. Våre skybaserte løsninger gir deg informasjon i realtid, både i fysisk butikk og i nettbutikk, slik at det er mulig å ha korrekt informasjon om priser, varebeholdning og salg.

Ved å ha integrasjoner med regnskap, lønn, lager og logistikk, samt øvrige ERP-systemer blir det mulig å drive enhver forretning på en lønnsom og effektiv måte. Vår sterke satsing på teknologiutvikling gir trygghet til våre kunder. Det får vi til gjennom fremtidsrettede og funksjonelle totalløsninger tilpasset deres bruk og behov.

Plorea har laget en komplett kassaløsning som er rettet mot Horeca (kantine, restaurant, bar, kafé, arena og destinasjoner).

I tillegg er PCK en strategisk teknologipartner til Plorea og sammen leverer vi helhetsløsninger med et bredt utvalg funksjonalitet som gjør alle virksomheter som har behov for kassa- og betalingsløsninger mer effektive og lønnsomme. PCK er et norsk programvarehus som siden 2005 har utviklet og levert PCKasse® til små og mellomstore bedrifter. PCKasse® er en fremtidsrettet POS-løsning som sikrer svært høy oppetid gjennom lokal installasjon av SQL databasen på hvert enkelt utsalgssted. PCKasse® er godkjent i henhold til Skatteetatens lovverk og støtter sluttbrukernes krav til mobilitet. Systemet kan benyttes både fra stasjonær hardware og nettbrett, og lisensiering av PCKasse® er fleksibelt i forhold til kundens drift.

Kontakt oss

Tlf. 72 60 60 60

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Oslo

Strandveien 55
1366 Lysaker

Trondheim

Havnegata 9
7010 Trondheim

Kontaktskjema

Personvern

Design og utvikling av Bonefish.no